מסחר והשקעה בקריפטו

מסחר והשקעות במטבעות קריפטו – מה ההבדל?

משנה לשנה, תחום הקריפטו, הוא בשמו השני ואולי המוכר מעט יותר – מטבעות דיגיטליים, הולך וצובר תאוצה. אנשים רבים עורכים מסחר או השקעות במטבעות אלו, על מנת לספק לעצמם הכנסה נוספת מבלי הרבה מאמץ, ואם לומר את האמת – מטבעות הקריפטו הפכו כבר ממזמן לחלק בלתי נפרד מחיינו שלא מספק גם הכנסה נאה, אלא גם עניין, סקרנות, תשוקה ולמידה של ידע מגוון וחדשני. כיום ישנם בשוק מגוון של קורסי קריפטו, אשר חלק מתמקדים במסחר וחלקן מתמקדים בהשקעות. אם כן – מה ההבדל בין מסחר והשקעות במטבעות קריפטו? כל הפרטים בכתבה הבאה.

קצת על המטבעות הקריפטוגרפיים

מטבעות או טוקנים קריפטוגרפיים הינם למעשה נכסים דיגיטליים. נכסים אלו מנוהלים על ידי מערכות מבוזרות, כלומר מפוזרות בטכנולוגיה בשם בלוקצ'יין. נכסים דיגיטליים אלו מכילים מגוון רחב של מאפיינים ייחודיים כאשר משווים אותם לנכסים אחרים, בעלי וותק גדול יותר בשוק, כמו מניות או אגרות חוב למיניהן. כדאי לדעת כי לא נדרש גוף ריכוזי על מנת להפיק מטבעות דיגיטליים אלו, וכי תוכלו להגדיר בעצמם פרמטרים ספציפיים לכל מטבע, אשר יגדירו את כמות היחידות הסחירות וכן את תהליך ההנפקה עצמו של מטבעות הקריפטו. השימוש במערכות אלו הינו נגיש יחסית, אך כמובן שדרוש ידע בתחום, שכן ידע הוא כוח, ועל כן קורס קריפטו איכותי ומקיף, כמו קריפטו מאסטר, יעניק לכם את כל הידע הדרוש על מנת לוודא שתבצעו את כל הפעולות על הצד הטוב ביותר, ותוכלו להבטיח כי תרוויחו סכומי כסף נאים ביותר מתחום עיסוק זה.

למה כדאי להשתמש במטבעות הקריפטו?

ובכן, למטבעות הקריפטו יתרונות רבים, עליהם תוכלו ללמוד גם בקורס קריפטו. ראשית כל, כפי שציינו לעיל, מטבעות הקריפטו יוכלו להוות עבורכם הכנסה פסיבית מעולה, כל עוד תדעו להתנהל עימם בצורה יעילה ונכונה. שנית, אנו בשנת 2023 והעולם הולך ומתפתח כל העת, על כן שימוש במטבעות הקריפטו יעניק לכם היכרות עם כלי השקעה וכלי מסחר חדשניים ומתאימים לעת של היום, שללא ספק ישמשו אתכם בתחומים רבים ונוספים. נוסף על אלו, ישנם רבים הסוברים כי המטבעות הקריפטוגרפיים הינם העתיד והם מהווים למעשה את בסיס של העולם הפיננסי העתידי. על כן, על מנת לוודא שתהיו תמיד בקידמה, עם כל הכלים הנדרשים, כדאי ללמוד בקריפטו מאסטר, קורס הקריפטו המוביל בתחום.

למי בעצם מתאים קורס קריפטו?

ובכן, קורס הקריפטו, קריפטו מאסטר, מתאים לכולם. החל ממשקיעים מנוסים, דרך אנשים סקרניים חסרי רקע בתחום המעוניינים ללמוד ולהרחיב אופקים ועד למשקיעים מתחילים. למעשה, כל אחד המעוניין להרחיב את הידע שלו בתחום הקריפטו ולהעמיק בתחום – יפיק מקורס קריפטו מאסטר רבות, וייצא עם כלים רבים שיעמדו לצידו בעתיד הקרוב וגם זה הרחוק.

השקעה בקריפטו אל מול מסחר בקריפטו

ארנק דיגיטלי הוא חובה – גם להשקעה וגם למסחר

כאשר תפתחו ארנק דיגיטלי, אשר תלמדו על כל השלבים של אופן פתיחתו בקורס קריפטו מאסטר, תקבלו את כתובת הארנק שלכם. כתובת זו תשמש עבורכם כמען, כך שתוכלו לקבל מטבעות קריפטו אל כתובת זו. לצד ארנק דיגיטלי, קיימת גם האפשרות להשתמש בארנק קר, או ארנק נייח, אשר ניתן לנשיאה ודומה לדיסק און קי.

השקעה בקריפטו

נסביר בקצרה כי ההשקעה במטבעות קריפטו מתחלקת למעשה לשתי קבוצות מרכזיות. הקבוצה הראשונה היא השקעה ישירה, או השקעה אקטיבית, והקבוצה השנייה היא השקעה עקיפה, או השקעה פסיבית. תוכלו להשקיע בתעודת סל, אשר זהו מכשיר שעוקב אחרי נכסי בסיס, לדוגמא מדדים או מטבעות, במטרה לחקות את התשואה של נכסים אלו. תוכלו לעקוב אחרי מטבע יחיד, כמו ביטקוין למשל, וגם אחרי סל מטבעות. אופציה נוספת להשקעה היא השקעה בחוזים עתידיים – השקעה זו מהווה התחייבות הדדית בין הקונים לבין המוכרים. במסגרת התחייבות זו המוכר מספק לקונה מטבע קריפטו, במועד מאוחר יותר – עתידי, וכן במחיר אשר נקבע מראש בין שני הצדדים.

עצות להשקעה בקריפטו

אלו מכם שרק מתחילים להשקיע בשוק הקריפטו, יוכלו לקבל מגוון של טיפים ועצות חשובים בקורס קריפטו מאסטר, ונוכל להעניק לכם גם כעת מספר טיפים חשובים ביותר. ראשית, אל תשקיעו סכומים גדולים יותר מאשר אלו שאתם מוכנים להפסיד. שנית, אל תנסו לחזות את השוק, משום שכמו כל שוק השקעות, גם שוק הקריפטו הינו מורכב ביותר ולכן אין לדעת מה יהיה, ובפרט – לא מומלץ לקבל החלטות רק על בסיס ניסיון חיזוי העתיד. טיפ נוסף וחשוב אולי יותר מכולם, הוא שכדאי להשקיע רק בתחומים בהם אתם בקיאים. אם בחרתם להשקיע במטבע דיגיטלי מסוים – למדו עליו, הכירו אותו מכל צדדיו ועל כל גווניו, ווודאו שאתם יודעים למה אתם נכנסים. כמובן שלמידה זו מתאפשרת גם בקורס קריפטו, ונציין כי הלמידה על שוק המטבעות הדיגיטליים נמשכת כל העת, שכן עולם זה הולך ומתפתח מרגע לרגע.

מסחר בקריפטו

מסחר בקריפטו, כשמו כן הוא – קנייה ומכירה של מטבעות דיגיטליים. על מנת להתחיל לסחור בארץ במטבעות קריפטו, כדאי להכיר את שתי החברות האמינות והמובילות ביותר בשוק הביטקוין, החברה המוכרת ביותר בתחום היא ביטיס אוף גולד, שעוסקת בעיקר בהמרת כספים. החברה השנייה היא ביטוסי. ביטוסי היא זירת מסחר במטבעות דיגיטליים ובשקלים. לאחר הרכישה של מטבעות אלו, מאחסנים אותם בארנק הדיגיטלי, או בארנק הנייח, כפי שפירטנו לעיל. אם ברצונכם לרכוש ביטקוין, ישנם מספר כספומטים בארץ דרכם ניתן לרכוש, ובחלקם ישנן גם עמדות המרת שקלים חדשים לאתריום או לביטקוין, באמצעות העברה בנקאית. ישנה דרך נוספת להשיג לעצמכם מוצרי ביטקוין, או מוצרים של כל מטבע דיגיטלי אחר, והיא פשוט למכור מוצרים בביטקוין, או במטבע בו אתם מעוניינים. על דרכי המסחר המדויקות תוכלו ללמוד בקורס הקריפטו, קריפטו מאסטר, שיוודא כי אתם יוצאים לשוק המטבעות הדיגיטליים עם כל הידע הדרוש לכם לצורך ביצוע פעולות אלו בצורה הטובה ביותר.

עצות למסחר בקריפטו

ראשית כל, כדאי לדעת כי בעת מסחר במטבעות דיגיטליים, הינכם חשופים למיסים וגם לרגולציה. טרם תחילת ביצוע פעולות המסחר, וודאו כי זירת המסחר בה בחרתם הינה אמינה, וותיקה ובעלת ניסיון. בררו מה היא רמת הסיכון של פעולת המסחר בה אתם מעוניינים, כמה מטבעות בדיוק אתם רוכשים ומאיזה סוג, וכן לכמה זמן אתם מבצעים רכישה זו. כמו כן, תוכלו לבחור את השער בו אתם מעוניינים להפסיק את ההפסדים. אם בחרתם להשקיע במסחר פסיבי, בחרו במדדים מרכזיים של החברות הגדולות, ובאופן כללי כדאי לבחור בעיקר במטבעות בטוחים יותר. נציין כי מלבד יישום של יפים אלו, על מנת לדעת בדיוק כיצד לסחור במטבעות קריפטו בצורה הטובה היותר, מומלץ ללמוד בקורס מסודר דיקיף את כלל הנושאים על הצד הטוב יותר.

לסיכום,

לסיכומו של עניין, תחום המטבעות הדיגיטליים בכלל, ותחום ההשקעות וכן המסחר במטבעות אלו בפרט, הינו עולם ומלואו הדורש ידע נרחב ומעמיק, יישום של דקויות ספציפיות, וכן שימוש במאגר כלים חשובים לשימוש בתחום זה. וודאו שיש בידיכם את כל אלו, ואל תהססו לגשת ללמוד ידע חדש בקורס קריפטו מאסטר, שכן ידע הוא כוח, כוח שיעניק לכם יתרון מול שאר המשקיעים והסוחרים בשוק, וישפר בצורה משמעותית את הסיכויים שלכם להרוויח, ובגדול.

אהבת? מוזמן לשתף.

אנחנו מזמינים אותך להצטרף אלינו
ולהתחיל לקחת חלק בעולם החדש!

יש לנו פודקאסט חדש!

מוזמנים להכנס לעמוד הפודקאסט החדש שלנו או להאזין לפרקים החדשים בכל אחת מהפלטפורמות

הרשם כאן וקבל את הסקירות השבועיות, תוכן וערך על בסיס יום-יומי ישירות לתיבת המייל שלך!

דילוג לתוכן