אם אתה עדיין לא מכיר את
קריפטו מאסטר

נעים מאוד, אני תום בוקאי.

יזם אינטרנטי, הבעלים של ״קריפטו מאסטר״, ועוד מספר חברות מצליחות.

נעים מאוד,

שמי תום בוקאי, יזם אינטרנטי, הבעלים של ״קריפטו מאסטר״, MedAds ועוד מספר חברות. שירתתי כמפקד ולוחם ביחידת דובדבן ומיד לאחר השחרור מהצבא עשיתי תואר בהנדסת תוכנה. אני משקיע ומלווה משקיעים בעולם המטבעות הדיגיטליים כבר קרוב ל-8 שנים, פועל למען הסדרת התחום בישראל ומתנהל מול הרשויות כדי לקדם רגולציה וחקיקה בתחום.

לאורך השנים ליוותי למעלה מ-1,500 ישראלים לתוך העולם המופלא של השקעה במטבעות דיגיטליים. שמחתי לייצר יחד איתם תיק השקעות חכם עם תשואה גבוהה לאורך זמן, שלא ניתן להשיג בשוק ההון או בנדל״ן.

איך הכל התחיל?

התחלתי להשקיע בשנת 2016-2017, תוך כדי שאני סטודנט שנה א׳ להנדסת תוכנה. עשיתי את כל הטעויות האפשריות, למדתי והבנתי שמדובר כאן במשהו אחר. אפיק השקעה שונה לחלוטין מכל מה שהכרתי. עם הזמן, התחילו לפנות אלי החברים הקרובים וביקשו שאסביר להם כיצד רוכשים ביטקוין. החברים הקרובים הפכו לקבוצות גדולות…

וכמה שנים לאחר מכן?

הקמתי את ״קריפטו מאסטר״, במטרה ברורה – ללוות משקיעים ולבנות להם תיק השקעות איכותי בצורה ברורה אמינה ומקצועית, כדי שיוכלו להיכנס לשוק הקריפטו בצורה נכונה. 

החזון והמטרה שלנו

 לחשוף כמה שיותר אנשים להזדמנות הכלכלית בעולם הקריפטו, להכניס אותם לשוק בצורה אמינה ומקצועית, תוך ליווי צמוד ואישי והתגברות על כל החששות שעולים בדרך, ולמנוע טעויות שיובילו לעוגמת נפש בדרך להצלחה.

שותפים ופעילות עסקית:

עם הזמן וההתפתחות שלנו הצטרפו אלינו שותפים מובילים, ביניהם שבלת ושות' — פירמת עורכי דין מחמש הגדולות בישראל, אייל מוסקל, שהיה מנכ״ל TCS ישראל — זרוע הטכנולוגיה בקבוצת טאטא העולמית, וצחי רבאל, יועץ עסקי מהטובים והמובילים בארץ.

"אנו עוזרים למי שרוצה להשקיע להיכנס לשוק בצורה חכמה, מהירה, נכונה שתואמת את המטרות האישיות. אנו מלווים את המשקיע לאורך כל הדרך, החל מהצעד הראשון של פתיחת חשבונות המסחר, תוך בניית תיק השקעות שמתאים עבורו ועד למשיכת הרווחים במינימום מאמץ".

אנחנו מזמינים אותך להצטרף אלינו
ולהתחיל לקחת חלק בעולם החדש!

יש לנו פודקאסט חדש!

מוזמנים להכנס לעמוד הפודקאסט החדש שלנו או להאזין לפרקים החדשים בכל אחת מהפלטפורמות

הרשם כאן וקבל את הסקירות השבועיות, תוכן וערך על בסיס יום-יומי ישירות לתיבת המייל שלך!

דילוג לתוכן