להרוויח כסף מקריפטו

מה הדרכים להרוויח כסף מקריפטו

תחום המטבעות הווירטואליים הנו אפיק השקעה רווחי מאוד והסיכון בו, על פי רוב, אינו גדול. לאנשים המבצעים את צעדיהם הראשונים בתחום מומלץ לעשות זאת רק אם יש להם באמת מספיק כסף להשקעה ויכולת גם לספוג הפסדים. מסתבר שאנשים רבים סקרנים בנוגע לתחום ההשקעות במטבעות קריפטו. מדובר בתחום מסחר המתבצע בשווקים מגוונים ומאפשר רווחים יפים מכל מקום בגלובוס. אבל, בסופו של דבר, גם תחום זה פועל תחת הנוסחה הידועה – תקנו בזול ותמכרו יקר, ההפרש נשאר אצלכם בכיס. בגדול, אין מדובר בפעולה מורכבת, קונים מטבעות דיגיטליים שנמצאים בתחילת הדרך או בשפל מסוים ומוכרים אותם כשהם נמצאים בשיא כלשהו. 

אסטרטגיה

על מנת להרוויח ממטבעות קריפטו, מומלץ ללמוד את הבסיס של עולם המטבעות הדיגיטליים והמודל העסקי עליו מבוסס המסחר בהם. בניית אסטרטגיה טובה למסחר, עשויה להוביל אתכם לרווחים נאים מכיוון שמטבעות קריפטו, הוכיחו בעבר, שהם יכולים לנסוק ב- 100 עד 200 אחוזים בימים ספורים בלבד. המומחים בתחום ממליצים לעסוק במסחר במטבעות דיגיטליים, רק לאחר שלמדתם והבנתם כיצד פועל התחום, מהם הסיכונים הקיימים בתחום זה וכל המאפיינים שלו. חשוב לדעת, מסחר במטבעות קריפטו אינו פעולה פסיבית ויש להשקיע זמן ומחשבה רבים, לנתח מצבים ופוטנציאל וללמוד כל העת טקטיקות חדשות להשקעה. 

פעולת הכרייה

התחום המורכב ביותר בעולם המטבעות הווירטואליים הנו פעולת הכרייה. כלומר, ייצור של מטבעות קריפטו. הכורים הפעילים, מרוויחים מטבעות ביטקוין על כל פעולת כרייה שהם מבצעים. ביטקוין נוצר באמצעות כוח מחשוב הפוגש בכוח של מעבד. פעולה זו ניתנת לביצוע גם ממכשירי טלפון סלולריים אולם, אין מדובר באופציה מומלצת בשל העובדה שהכוח של מעבד הטלפון אינו חזק מספיק ואתם עלולים לייצר כשל במכשיר שלכם ובנוסף לכך, הפעולה לא תהיה רווחית במיוחד. מכאן ניתן להבין שככל שמשתמשים במעבד חזק יותר ניתן לכרות יותר מטבעות ביטקוין והפעולה תהיה רווחית יותר. קיימים מעבדים שנבנו במיוחד עבור פעולה זו אך מחירם גבוה מאוד. בנוסף, בשל תעריפי החשמל היקרים בישראל, הפעלת מעבד מסוג זה בבית, לא תהיה רווחית במיוחד. אי לכך, נוסדו חברות הכרייה המבצעות עבור לקוחות את פעולת הכרייה היקרה ומייצרות עוברכם ביטקוין בתמורה לעמלה שתדרשו לשלם להן. 

כל אדם יכול לרכוש או לשכור מעבד מחברות אלה כדי לייצר ביטקוין. אתם יכולים לקנות או לשכור מכשיר שיבצע את פעולת הכרייה אצלם ולא אצלכם בבית או במשרד. אין שום משמעות היכן יושבת החברה המבצעת את הכרייה ואתם יכולים לשכור מכשיר מחברה במזרח אירופה וליהנות ממחירים אטרקטיביים עבור השירות. לאחר שתחתמו עם חברה כזאת על הסכם, כל ביטקוין שתייצר המכונה, ייכנס ישר לארנק הדיגיטלי שלכם. למרות האמור לעיל יש לציין, חברות הממוקמות במדינות בהן עלויות החשמל זולות, תשארנה לכם רווחים גדולים יותר ולכן, זה כדאי מאוד. מדובר בדרך הטובה ביותר להרוויח ממטבעות דיגיטליים. 

בורסות הקריפטו

מדובר בפעולה הדומה מאוד לחשבון פיקדון בבנק שלכם, רק שתקבלו ריבית הרבה יותר גבוהה. עליכם להעביר את מטבע הקריפטו לחשבון ייעודי בבורסת קריפטו, הבורסה נותנת למעוניינים בכך, אופציה להגדלת ההון באמצעות מסחר בריבית והיא תהיה שותפה אתכם לרווחים שיתקבלו. בדומה לתכנית חסכון בבנק, תהיה לכם סוג של הכנסה פסיבית בעלת ריבית הרבה יותר גבוהה מזו המתקבלת דרך השקעה בפיקדון. לגבי רמת הסיכון, היא כנראה יותר גבוהה מזו של הפיקדון. 

איירדרופ

שיטה המאפשרת קבלת מטבעות קריפטו בחנם, מפרויקטים חדשים. ישנם מקרים בהם פרויקטים חדשים אינם מוכרים את המטבעות שלהם אלא, מחלקים אותם בחנם. צריך רק לעקוב אחר פרויקטים חדשים בתחום. בתמורה למטבעות, תידרש מכם פעולה כלשהי שתסייע להפוך את הפרויקט לנפוץ יותר. תוכלו לפרסם פוסטים ברשתות החברתיות, או לבצע כל פעולת הפצה אחרת שתקדם את הפרויקט. בשיטה זו כולם מרוויחים, היזמים של הפרויקט מייצרים עבורו חשיפה גבוהה ומחדירים אותו לשוק, אתם מקבלים מטבעות ללא עלות והפרויקט הופך פופולרי. 

כרייה של ענן

כריית ענן היא פעולה בה כורים מטבעות דיגיטליים באמצעות מרכזי מידע ונתונים רחוקים. דרך ייחודית זו של כרייה, מאפשרת למשתמשים לבצע כרייה של מטבעות קריפטו ללא הצורך בהגדרה וניהול של חומרה כלשהיא. כריית ענן מאפשרת לאנשים רבים יותר להיות חלק מעולם הכרייה של מטבעות הקריפטו, מבלי שיידרשו להשקיע כסף גדול במעבדים חזקים וחומרה נוספת, ומבלי לשלם חשבונות חשמל עצומים בשל צריכת החשמל המוגברת של המעבד. ישנם סוגים שונים של שירותי כריית ענן הזמינים לכל אחד. הדרך הנפוצה ביותר הנה השכרת כוח "hashing", מחברה שברשותה כורים והיא מפעילה אותם בשם לקוחותיה. לחברות אלה יש בריכות כרייה עצמאיים, כך שאתם יכולים להצטרף, יחד עם לקוחות נוספים, ולקבל שירות כרייה של איזה מטבע שתבחרו. את התשלום מקבלים הלקוחות בהתאם לכוח שהם תרמו למעבד. 

קיים סוג נוסף של כריית ענן, בו אתם רוכשים חוזה במטרה לקבל כמות מדודה של כוח כרייה, לזמן קצר ומוגדר מראש. שירות זה מאפשר לכם ליהנות מכריית מטבעות ולקבל תשלום בכל יום, על בסיס שבועי. ישנן חברות שיציעו לכם חוזה לכל החיים אולם, מדובר בחוזים יקרים מאוד. 

פערי ארביטראז'

כיום קיימות כבר לא מעט בורסות למטבעות קריפטו, בניהן קיימים פערים משמעותיים בשערי החליפין. הדבר בולט בצורה מיוחדת במצב בו מתרחשות קפיצות חדות בתעריפים. במצבים כאלה אפשר בהחלט לרכוש מטבע בבורסה אחת ולמכור אותה בבורסה אחרת. שיטה זו מביאה עמה יתרון אחד חשוב, היא מאפשרת להשיג רווח גבוה בתקופה קצרה. 

אהבת? מוזמן לשתף.

אנחנו מזמינים אותך להצטרף אלינו
ולהתחיל לקחת חלק בעולם החדש!

יש לנו פודקאסט חדש!

מוזמנים להכנס לעמוד הפודקאסט החדש שלנו או להאזין לפרקים החדשים בכל אחת מהפלטפורמות

הרשם כאן וקבל את הסקירות השבועיות, תוכן וערך על בסיס יום-יומי ישירות לתיבת המייל שלך!

דילוג לתוכן