עונת האלטים בקריפטו

מהי עונת האלטים בשוק המטבעות הדיגיטליים, וכיצד ניתן לזהות אותה?

שמעתם על עולם המטבעות הדיגיטליים, אבל עונת האלטים יכולה לגרום לכם למהפכה של ממש בתפיסת שוק הקריפטו, כיוון שלעונה זו יש השפעה משמעותית מאד על הערך של המטבעות הדיגיטליים כמו גם על שווי ההשקעה במטבעות הדיגיטליים. אז מה זה בכלל מטבעות דיגיטליים? מהי עונת האלטים? קבלו את כל התשובות המקצועיות לשאלות המובילות, מאת קריפטו מאסטר.

מה זה מטבעות דיגיטליים

מטבעות דיגיטליים הנסחרים בשוק הקריפטו, הם מטבעות קריפטוגרפים אשר מסתמכים על מערכת תשלום דיגיטלית ואינם בהם לידי ביטוי בצורה פיזית. הבסיס של המטבעות הדיגיטליים הוא מערכת הצפנה אשר מאפשרת לכל בעל מטבעות לשלם, לרכוש ולמכור מטבעות דיגיטלית בצורה עצמאית, על ידי גישה מוצפנת מאת כל חיבור ווירטואלי, מה שמקל מאד על ביצוע העסקות ומאפשר אותם באופן זמין ושוטף, ללא התערבות של גוף חיצוני או רגולציה מפקחת שמשפיע על ערכי המטבעות.

מהם היתרונות של המטבעות הדיגיטליים?

למטבעות הדיגיטליים קיימים יתרונות רבים, אשר הופכים אותם למועדפי השקעה עבור אנשי עסקים רבים שרואים בהם את העתיד החדש. למעשה, המטבעות מתאפשרות למסחר מכל מקום ובכל צורה: מהנייד, מהמחשב ומהטאבלט. כאשר ברגע בו יש לכם חיבור לרשת, אתם גם יכולים לבצע עסקאות שונות בלחיצת כפתור, בנגישות מלאה וזמינות איכותית.

יתרונות נוספים לשוק הקריפטו

אם לשם ביצוע עסקה בסדר גודל, אתם נדרשים לאישור של הבנק, או לחילופין למילוי בירוקרטי של טפסים בלתי נגמרים לשם ביצוע העסקה, בעת שאתם מבצעים עסקה בשוק הקריפטו – אתם לא נדרשים לדבר. אין שום גוף מתווך שאחראי על ביצוע העסקאות, כך שבצורה עצמאית וללא גוף שלישי שמפקח עליכם או גובה מכם עמלות, אתם יכולים לבצע בצורה עצמאית ומתוך שליטה מלאה כל עסקה שרק תרצו.

המטבע המרכזי – מטבע הביטקיון

המטבע המרכזי בשוק הקריפטו, הוא מטבע הביטקוין אשר יצר לאור בשנת 2009 והוא המטבע הראשון שהופק אי פעם בתולדות השוק הדיגיטלי. כמו כל מייסד ומקים, גם לא משורה זכות היוצרים, והוא מהווה המטבע הדיגיטלי הנפוץ ביותר בעולם, כאשר בנוסף הוא אוחז בשווי שוק בנתח של כ40% מעולם הקריפטו. כיוון שמטבע הביטקוין הוא הנפוץ והוותיק ביותר, הוא גם נחשב למטבע הבטוח ביותר בין כלל שלל אלפי המטבעות הדיגיטליים שהונפקו ברחבי העולם.

מה זה עולם האלטים?

למעשה, כל מטבע אשר הוא אינו ביטקוין, נכלל תחת עולם האלטים שמהווה אלטרנטיבה לביטקוין. בשוק קיימים אלפי מטבעות דיגיטליים בנוסף לביטקוין, כאשר מידי תקופה כמה מהם צוברים תאוצה, הערך שלהם כמו גם מגמת העלייה שלהם מתחרים עם הביטקוין ואף עולים עליו. כל תופעה כזו נקראת עונת האלטים, כאשר לעונה זו יש מאפיינים כמו גם השלכות שחשוב להכיר.

מה זה עונת האלטים?

עונת האלטים היא עונה בה אלטים, כלומר מטבעות דיגיטליים שהם אינם ביטקוין –  משתלטים על נתח שוק גדול בשוק המטבעות הדיגיטליים, כאשר כל זה מגיע ישירות על חשבון ערך הביטקוין שהולך ויורד לעומת ערך האלטים שהולך ועולה. בעונת האלטים, מחיריהם של האלטים  מטפסים למשך תקופה קצרה כאשר הערך שלהם עולה גם לעומת הדולר וגם לעומת הביטקוין. בתקופה זו, כל מי שצבר אי פעם מטבעות אלטים, מצליח לגרוף קופה על ידי המכירה של המטבעות שנמצאים ברשותו, אך יש לזכור כי ההיסטוריה מוכיחה שהתקופות הללו נגמרות בדיוק כמו שהם התחילו ועונת האלטים אינה נמשכת לתמיד, כך שצריך לדעת מתי להרוויח ממנה ואיך.

קיימים כמה סוגים של עונות האלטים

ההכירות עם עונות האלטים, מאפשרת לזהות מהם הגורמים שמובילים אליה, כמו גם תסמינים שמעידים על כך שעונת האלטים מתקרבת וניתן להרוויח ממנה. עונת האלטים יכולה להגיע ברמות שונות אשר ההבדל ביניהם הוא משמעותי. לעיתים האלטים מתחזקים לעומת הביטקוין רק באופן מועט אך מגמתי. כאשר לעומת זאת ישנם פעמים בהם האלטים מתחזקים בצורה משמעותית למדי ומורידים נתח של כ20% מפלח השוק בו הביטקוין מחזיק. וקיימות גם תקופות נדירות, בהן האלטים מטפסים ועולים באחוזים גבוהים ומשמעותיים לעומת נתח הביטקוין. 

השוואת האלטים מול ערכי המטבעות השונים

חשוב להבין שעונת האלטים בסופו של דבר משפיעה על ערך המטבעות לעומת ערך הביטקוין, אך באופן מעשי היא משפיעה גם על ערך האלטים לעומת ערך הדולר, שלעומתו הביטקוין מושווה באופן מוחשי. ולכן, אם פתאום אתם שומעים על מטבעות שאכלל לא הכרתם מושווים לערך הדולר, ייתכן כי התחילה עונת האלטים חדשה שמעלה את ערכיהם של מטבעות האלטים וגורמת להם להזניק את ערכם בעשרות אחוזים.

איך מזהים את עונת האלטים

כדי לזהות את עונת האלטים ולהרוויח ממנה, יש צורך להיות כל העת עם יד על הדופק ולהבחין בתנודתיות שמאפיינת את שוק המטבעות הדיגיטליים. ככל שתהיו דרוכים וזמינים יותר למידע שמאפיין את שוק הקריפטו, כך תוכלו גם לזהות את המאפיינים הקרובים ולאפשר לעצמכם להרוויח מעונת האלטים מתקרבת על ידי השקעה נכונה במטבעות הדיגיטליים הנכונים.

איך מרוויחים עם קשר ובלי קשר לעונת האלטים?

אי אפשר להיות משועבדים לעונת האלטים בשביל להרוויח, מה גם – -שעונת האלטים נגמרת בסוף ולא תמיד ברווח גורף. כדי להרוויח בצורה משמעותית מהשקעות בעולם הקריפטו, יש ללמוד את הנושא לעומק, כיוון שרק כך ניתן לקבל את המידע, הכלים והמיומנויות שיאפשרו לכם להשקיע בצורה חכמה ואיכותית. ההמלצה היא לקבל את הכלים מאת בעלי ניסיון בעולם הקריפטו, על מנת שכבר בניסיונות הראשונים שלכם בהשקעות קריפטו תוכלו לגרוף רווחים ולהגדיל באופן יחסי את ההון הדיגיטלי שלכם.

לסיכום

כעת גם את יודעים מהי עונת האלטים ומה היא כוללת בתוכה: עליה של ערכים למטבעות דיגיטליים שאינם המטבע הנפוץ ביטקוין. עליית ערכי המטבעות נמדדת מול הביטקוין אך היא משפיע גם על הערך שלהם מול הדולר. אז איך מזהים את עונת האלטים עוד טרם בואה ומרוויחים ממנה כמו שצריך? על ידי מעורבות עמוקה בשוק הקריפטו וניתוח כל שינוי בערכי המטבעות, בנוסף ללמידה מתמדת מאת המומחים אשר מעניקה כלים לזיהוי העונות המרוויחות בשוק הקריפטו.

אהבת? מוזמן לשתף.

אנחנו מזמינים אותך להצטרף אלינו
ולהתחיל לקחת חלק בעולם החדש!

יש לנו פודקאסט חדש!

מוזמנים להכנס לעמוד הפודקאסט החדש שלנו או להאזין לפרקים החדשים בכל אחת מהפלטפורמות

הרשם כאן וקבל את הסקירות השבועיות, תוכן וערך על בסיס יום-יומי ישירות לתיבת המייל שלך!

דילוג לתוכן