BNB

סקירה מלאה על המטבע BNB – בי אן בי

בי אן בי הוא מטבע של בורסת בינאנס. מדובר בבורסה שההשקה שלה התקיימה בשנת 2017 וכיום, היא הגדולה בעולם, בכל הקשור לניהול מסחר יומי. בורסת הבינאנס מצפה מעצמה להביא את המטבעות הדיגיטליים לקדמת במת המסחר. מעבר לעובדה שבורסת בינאנס היא הבורסה הגדולה בעולם למסחר במטבעות דיגיטליים, היא השיקה מערכת מקיפה המכילה אלמנטים מעולים ורמת התאמה מושלמת, בעבור משתמשיה. בינאנס כוללת את: Trust Wallet, Binance Academy, Binance smart chian, Binance chian ופרוייקטים שונים העוסקים במחקר. המשותף לכולם הוא, שהם מייצרים לחץ חיובי באמצעות טכנולוגיית הבלוקצ'ין, כדי שהעולם כולו יעבור לניהול הכלכלי החדש. 

היום שבו התחולל הנס

המייסד של מטבע הבי אן בי הוא צ'אנגפנג זאו והוא משמש גם כמנכ"ל בורסת בינאנס. בשנת 2001 הצטרף זאו לבלומברג, כאחראי ראשי לפיתוח חוזים עתידיים לתחום ספרי המסחר הווירטואליים. זאו פעל בחברה כארבע שנים לאחריהן התקבל כשותף ב – Fusion Systens. החל משנת 2013 צ'אנגפנג זאו היה שותף פעיל ביותר בכל הקשור לטכנולוגיית הבלוקצ'ין והמטבעות הדיגיטליים. מהר מאוד הפך זאו לראש מחלקת הפיתוח בבלוקצ'ין ובשנת 2015 ייסד את Bigitech. בשנת 2017 השיק זאו, באופן רשמי, את בורסת בינאנס ומאז הוא משמש המנכ"ל שלה.

לזאו יש שותפה בשם He Yi שהייתה חלק מייסוד החברה ומכהנת כמנהלת השיווק שלה. YI התחילה את הקריירה העסקית שלה כשדרנית טלוויזיה ב- China Travel TV. לאחר מכן, היא הקימה את Ok Coin ששימשה כבורסה למטבעות פיאט דיגיטליים, הגדולה והמשפיעה ביותר בסין. בשנת 2017 שילבה YI כוחות עם זאו ויחד, ייסדו את מה שתהייה בעתיד, בורסת המטבעות הדיגיטליים הגדולה בעולם – בינאנס. 

מה מיוחד ב- BNB?

בורסת בינאנס היא מאין מערכת אקולוגית יוצאת דופן, של רשתות מבוזרות, הפועלות במסגרת התשתית של הבלוקצ'ין. אחד היתרונות המשמעותיים שיש לבורסת בינאנס הנו, הרצון העצום להמשיך כל הזמן ולהתפתח. החברה שהתחילה כבורסה למטבעות דיגיטליים בלבד, מפיצה ומשווקת כיום, שירותים במגוון רחב מאוד של תחומים נלווים. בינאנס שואפת להפוך בעתיד הקרוב לספקית הבלעדית של תשתית הבלוקצ'ין. מטבע 

ה- BNB חווה עליות מחירים גדולות, דבר ששם אותו על שולחנם של משקיעים ארגוניים. 

שם המשחק הוא אבטחה

מטבע ה- BNB התחיל בתוצרת אסימון ונקרא ERC – 20. הוא היווה אסימון סטנדרטי בבלוקצ'ין של מטבע האתריום. בשלב מאוחר יותר, החברה הציגה בלוקצ'ין עצמאי פרי פיתוחה, מה שגרם למטבעות לעבור הנפקה באמצעות בלוקצ'ין זה, המנוהל על ידי בינאנס ומאובטח באמצעות המנגנון המקובל והנפוץ ביותר, העונה לשם Tedermint byzantine fault tolerant (BFT). אסימוני ERC – 20 אפשרו יצירת חוזים חכמים בניגוד לבלוקצ'ין של בינאנס שלא תמך באופציה מורחבת זו. 

היכן קונים מטבעות BNB?

כאסימון השירות של בינאנס, האופן השכיח ביותר לרכוש מטבעות BNB יהיה רכישה באמצעות אתר בינאנס. הבורסה מחזיקה במגוון רחב מאוד של צמדי מסחר עם BNB והיא בעלת שערי מסחר טובים במיוחד עבור מטבע זה. מיום ההשקה של משחקי Play2Earn הסקרנות אודות מחיר מטבע BNB התעצמה בצורה משמעותית ביותר. 

ההטבות שתקבלו מבינאנס

במטרה לעודד פעילות ומסחר במטבע BNB במערכת של בורסת בינאנס, מציעה החברה הטבות רבות לסוחרים שיעבדו עמה: הנחות בעמלות מסחר, סטייקינג, Binance earn, הנחות בעמלות מסחר בבורסת בינאנס המבוזרת, צבירה, שימוש במטבע BNB למגוון מוצרים, תשלום עבור שירותים ומוצרים שונים, קבלת הלוואות ועוד. 

היתרונות של מטבע BNB 

קדימות לבקשות עבור מדרגות משתמשים, בורסת בינאנס קבעה מדרג משתמשים בצורה שכל משתמש מוגבל בכמות הכסף, אותו הוא יכול לנהל תחת חשבונו, מספר גבוה של מטבעות BNB בארנק החומרה, יזרז את קידומו במדרג הגבלת המשתמשים. המרת רסיסי מטבעות ל- BNB רק בבורסת בינאנס, בכל שלב אפשר לבצע מכירה של שאריות מטבע בבורסה, למטבעות BNB, זכות השתתפות בהגרלה, בה תינתן הזדמנות להשקעה במיזמים חדשים המונפקים במערכת בורסת בינאנס, הצעה של סחורות ושירותים המוצעים במטבע BNB באמצעות האתר הרשמי של בורסת בינאנס, קהילה תומכת המייצרת תהליכים מקדמים, כך שככל שבינאנס נוסקת, כך המטבע גודל גם הוא. 

החסרונות של מטבע BNB

מדובר במטבע ריכוזי שהמדיניות המוניטרית שלו נשלטת ביד רמה, על ידי ארגון מרכזי אחד – בינאנס. מרבית המטבעות נמצאים, אך ורק, במקום בו יעילותן הכי גדולה והוא, זירת המסחר של בורסת בינאנס, פעילות תחת בלוקצ'ין שיש נגדו לא מעט תלונות שהוא לא באמת רשת מבוזרת ואי לכך, גם האפליקציות שנבנות עבורו, זאת מכיוון שבינאנס, היא הארגון שבוחר את המאמתים של רשת בינאנס צ'יין. 

ארנקים דיגיטליים התומכים במטבע BNB ומומלצים לשימוש

תחום המטבעות הדיגיטליים נחשב עדין צעיר ולכן, הוא אינו בהכרח זמין לכל מבקש. אי לכך, חשוב מאוד להחזיק עבור כל מטבע שברשותנו, ארנק דיגיטלי נפרד, למרות שזה לא ממש נוח. ניתן ומומלץ לאחסן מטבעות ומידע בבורסת בינאנס, כדי לממש את ההנחה הניתנת לעסקאות ושימושים שונים במטבע BNB במסגרת פעילות הבורסה. סוגי ארנקים לשימוש:

  • ארנק חומרה – ארנק חומרה הוא אחת האופציות הטובות ביותר לאחסון מטבעות דיגיטליים. החברות המומלצות בתחום זה הן: לדג'ר ננו אקס ו- טרזור טי. 
  • ארנק תוכנה – מומלץ מאוד לאחסון מטבע מסוג BNB, הוא מתופעל על גבי קוד פתוח ויכול לתמוך היטב, במגוון מאוד רחב של מטבעות ווירטואליים. אחד המומלצים בתחום הוא של חברת טראסט שנקנה על ידי בינאנס. 
אהבת? מוזמן לשתף.

אנחנו מזמינים אותך להצטרף אלינו
ולהתחיל לקחת חלק בעולם החדש!

יש לנו פודקאסט חדש!

מוזמנים להכנס לעמוד הפודקאסט החדש שלנו או להאזין לפרקים החדשים בכל אחת מהפלטפורמות

הרשם כאן וקבל את הסקירות השבועיות, תוכן וערך על בסיס יום-יומי ישירות לתיבת המייל שלך!

דילוג לתוכן