מטבע בינאנס USA

סקירה מלאה על המטבע בינאנס  USA

בינאנס הינה זירת בורסה למטבעות קריפטוגרפים אשר נוסדה בסין בשנת 2017 על ידי צ'אנגפנג צ'או. זוהי הבורסה הגדולה והפופולארית ביותר כיום עם למעלה ממאה מליון משתמשים, אבל לאחרונה נראה כי יש צרות בגן עדן. במאמר זה נסביר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת על בינאנס ועדכונים אחרונים לגבי המתרחש בזירה לאור הפרסומים העדכניים ביותר לשעת כתיבת כתבה זו. 

בינאנס – הזירה הגדולה והפופולארית של בורסת הקריפטו

בינאנס נוסדה בשנת 2017 על ידי אחד מאנשי המפתח בפיתוח מטבעות קריפטוגרפיים במזרח הרחוק צ'אנגפנג צ'או, אך משרדיה הועתקו ליפן בתוך זמן קצר לאחר שממשלת סין אסרה על מסחר במטבעות קריפטוגרפיים בשטחה ולאחר מכן קבעה את מקום הקבע שלה במלטה. מאז ועד היום היא נחשבת לזירת הבורסה הפופולארית ביותר בעולם שמשאירה הרבה מאחור זירות מערביות אחרות כגון קוינבייס וקראקן, עם כמעט מאה מליון משתמשים. בינאנס מאפשרת מסחר במטבעות רבים, הן וירטואלים והן קשים כגון דולר ויורו. בינאנס מציעה שורה של אפשרויות פיננסיות שמאפשרות פריחה ושגשוג של עסקים והשקעות, התפתחות של מיזמים וסטארט אפים וגם אפיקי השקעה למשתמשים פרטיים. אך גן העדן הפיננסי אינו חף מצרות ונראה שבינאנס תמיד נמצאת במוקד של סערה כזו או אחרת. 

היתרונות הגדולים של בינאנס

בינאנס הפכה לבורסת המטבעות הפופולארית ביותר כיום לא בכדי, ודווקא הטראומה שספגה בשלבי ההתפתחות הראשונים שלה עזרה לה להבנות טוב יותר. בשנת 2019 נפרצה בינאנס בצורה מתוחכמת ביותר לאותה התקופה ונגנבו ממנה כ – 40 מליון דולר. ההלם מאיכות הפריצה גרם למפתחיה לשקוד על תוכנית מקיפה לסתימת כל פירצות האבטחה האפשריות ולהקים קרן לביטוח המשאבים הפיננסים של לקוחותיה, כך שעד סכום מסויים כל משתמשי הבורסה הינם מבוטחים, דבר המאפשר אמינות ובטחון רב יותר של הקהילה בזמן השימוש בבינאנס. אך היתרון הבולט ביותר של בינאנס הינו ערוצי ההשקעה המגוונים שמאפשרים לכל אדם לנסות את יכולותיו ולהשקיע את הונו באפיקים בטוחים יחסית ( עם דגש על יחסית ) באמצעות תוכנית Binance Earn המכילה מספר אפיקי חיסכון עם תשואה מרשימה ביותר, אך הם גם נחשבים לחסכונות בסיכון גבוה מאד, להלן האפיקים המרכזיים:

חיסכון גמיש 

חיסכון גמיש מאפשר לכם להפקיד ולמשוך את כספכם בכל רגע שתרצו, עם היצע של למעלה משישים סוגי מטבעות. הריבית מחושבת על בסיס שנתי ומשולמת באופן יומי, הריבית משתנה באופן תדיר וניתן לקבל נתונים על ממוצע של שבעת הימים האחרונים כדי להחליט האם כדאי לחסוך או לא. 

חיסכון קבוע 

חיסכון שננעל לפרק זמן שנע בין שבעה ימים לתשעים יום לקבלת תשואה גבוהה יותר מחסכון גמיש, אך במשך הזמן שהכסף נעול הוא אינו נזיל. ככל שתבחרו בפרק זמן ארוך יותר, כך התשואה תעלה. מדי פעם נרשמים בכרטיסיות הפעילות אירועים מיוחדים שצריך למהר ולהרשם אליהם, ולכן מומלץ לשמור על עירנות.

מאיץ וגיוס המונים 

בינאנס תומכת נלהבת של מיזמים ופרוייקטים בתחום ומקדישה רבות כדי להאיץ ולגייס עבורם כספים באופן שמאפשר ליזמי הפרוייקט להרוויח כבר מהיום הראשון. מומלץ מאד למיזמים ואנשים עם רעיון שמחפשים מימון וגב חזק מאחוריהם. 

Binance Liquid Swap

בינאנס מפעילה מנגנון מסחר דומה מאד ליוניסוואפ שמתמרצת משתתפים שתורמים לנזילות הכספים, אך הסיכונים בה נחשבים לגבוהים מאד. 

חיסכון כפול 

החיסכון הכפול מאפשר לחוסך להחליט כיצד הוא מעוניין לקבל את תשואתו, בביטקוין או בסטייבלקוין שהופכים כדאיים על פי תנודות השוק, ובכך לאפשר לעצמכם גמישות בקבלת החלטות ובעצם 'לרקוד על שתי חתונות'. כמו כן, הוא מאפשר לגופים פיננסים שונים לסחור באופציות וחוזים עתידיים.

כספת בי. אן. בי 

מנגנון פיננסי המאפשר לכם לשחק עם ההשקעה שלכם בגמישות רבה מאד, לשלב בין כלים ולבחור מביניהם את התשואה הגבוהה ביותר שניתנה באותו היום. מתאים מאד למי שיש לו די זמן פנוי, הבנה פיננסית נרחבת ועירנות להזדמנויות כדי לעקוב אחר התנודות היומיות בבינאנס. 

בריכת הכרייה של בינאנס

איגוד מקצועי של כורי ביטקוין מכל רחבי העולם. מטרת האיגוד היא לשלב כוחות ולחזק זה את זה מאחר והכרייה הבודדת הינה לעיתים קשה ומאד לא מתגמלת. כרייה משותפת מניבה לכל המשתתפים רווח יפה הרבה יותר, ולכן דורשת התאגדות והתאחדות של מספר כורים יחדיו באופן היוצר אמון. האיגוד של בינאנס כולל שירותים פיננסיים, מומחיות ועמלות נמוכות יחסית. 

אפיקים חשובים נוספים 

בינאנס מציעה אפיקים חשובים נוספים המתאימים הן לאנשי מקצוע בתחום ההשקעות והן למשתמשים פרטיים חובבים כמו לדוגמא כרטיס האשראי של בינאנס, הלוואות, חוזים עתידיים, אופציות וניל, טוקנים ממונפים ופונקציה הנקראת 'באטל' ( קרב ), סוג של משחק כלכלי שבו המזל גובר על הידע הכלכלי שלכם, או במילים אחרות, הימור מחושב. כמו כן, בינאנס הינה זירת מסחר גדולה מאד המציעה מסחר קלאסי ומתקדם, המרה מהירה, P2P, וטוקני מכירות לכל מטרה. 

חסרונות זירת בינאנס 

בינאנס כבר היתה בעבר במוקד הסערה מספר פעמים והיא מוחרמת על ידי שבע מדינות. ( בארה"ב נפתחה בינאנס ארה"ב כגוף נפרד כדי לענות על דרישות הרגולטור ) כיום, היא שוב עומדת במרכז סערה חדשה כאשר מסמכים שדלפו מעידים על עבירות אתיות ופליליות לכאורה שנעשו בכספים פרטיים של משתמשיה, אותם החברה כמובן מכחישה מכל וכל. 

אהבת? מוזמן לשתף.

אנחנו מזמינים אותך להצטרף אלינו
ולהתחיל לקחת חלק בעולם החדש!

יש לנו פודקאסט חדש!

מוזמנים להכנס לעמוד הפודקאסט החדש שלנו או להאזין לפרקים החדשים בכל אחת מהפלטפורמות

הרשם כאן וקבל את הסקירות השבועיות, תוכן וערך על בסיס יום-יומי ישירות לתיבת המייל שלך!

דילוג לתוכן