ארנק דיגיטלי

מה זה ארנק דיגיטלי ולמה חשוב להשתמש בו?

גם אתם שמעתם על 'ארנק דיגיטלי' אבל לא מצאתם את הכתובת בה תוכלו לברר מה זה בדיוק ארנק דיגיטלי ואיך בדיוק הוא אמור להשפיע עליכם? ברוכים הבאים! הגעתם לכתובת שתיתן לכם את כל המענה לכל מה שקשור לארנק דיגיטלי, ההשפעה שלו על המסחר הפיננסי הכללי, והסיבות בעקבותיהם כדאי שגם לכם יהיה אחד כזה.

אז מה זה ארנק דיגיטלי?

ארנק דיגיטלי – כשמו כן הוא. ארנק אשר מאוחסן בפלטפורמה הדיגיטלית, ומאפשר לנו לבצע מגוון פעולות כלכלית בצורה דיגיטלית על ידי לחיצת כפתור בלבד. אילו פעולות ניתן לבצע בארנק הדיגיטלי? כל מה שקשור לעולם המטבעות הדיגיטליים אשר הולכים ונעשים נפוצים יותר ויותר. בעזרת הארנק הדיגיטלי שמכיל בתוכו את המטבעות הדיגיטליים שנמצאים ברשותנו, ניתן לקנות מטבעות קריפטו מסוגים שונים, למכור אותם, לאחסן אותם לעת מצוא ולבצע עוד מגוון רחב של פעולות אשר דומות מאד לפעולות אותם אנו מבצעים בארנק הפיזי שלנו, אך בהבדל אחד משמעותי – כל התהליך של התשלומים, הקניה והמכירה בארנק הדיגיטלי הוא הרבה יותר קל, זמין, פשוט ומהיר.

רגע, מה זה בכלל מטבעות דיגיטליים?

אז הבנו שהארנק הדיגיטלי מכיל בתוכו מטבעות דיגיטליים, אך מה זה בכלל מטבעות דיגיטליים? למעשה, מטבעות דיגיטלים או כפי שהם מכונים: קריפטו, הם מטבעות אשר במסחר שלהם התחילה בשנת 2009, והפך מאד להצלחה מסחררת אשר הוכיחה את עצמה כבר מעל לעשור. המסחר בקריפטו מאפשר החלפה של כל תהליכי המסחר והפיכתם מפיזיים ומסורבלים – לדיגיטליים וזמינים. וכיוון שהעולם הולך ומשתדרג לדיגיטל, החזון מצביע על כך שמהר מאד המסחר בקרפיטו ייהפך לערוץ המסחר הדיגיטלי בעולם.

ועוד מידע חשוב על הארנק הדיגיטלי

הארנק הדיגיטלי מתקשר עם טכנולוגית הבלוקצ'יין, אשר היא זאת שאחראית על רוב המטבעות הווירטואליים שנסחרים בשוק, כאשר הארנק הדיגיטלי, הוא למעשה כתובת, אשר נוצרה מהכנסת המפתח הפרטי – כלומר הקוד האישי בין 12 המרכיבים, לתוך פונקציית ההצפנה המיועדת לשימוש זה ברשת. הארנק מאפשר יכולות מגוונות: שליחת מטבעות,  קבלת מטבעות, ויכולת חתימת הודעה, אשר כך אלה יכולים לאפשר לבעל הארנק מסחר שוטף בקרפיטו.

היכן מאוכסן הארנק הדיגיטלי?

הארנק הדיגיטלי שמכיל בתוכו את הקריפטו, יכול להיות מאוחסן במחשב מקומי או על שרת מרוחק שמתקשר בעזרת תוכנות שמתווכות בין הרשת לבין בעל הארנק הדיגיטלי אשר מעונין להשתמש ברשת. על מנת לבצע מגוון פעולות נפוצות בארנק הדיגיטלי. כדי לבצע שימוש בארנק הדיגיטלי, על בעל הארנק הדיגיטלי להחזיק במפתח הפרטי של כתובת מותאמת אישית, על מנת שהרשת תאשר את הפעילות אותה הוא רוצה לבצע הארנק הדיגיטלי לפי סוג הארנק שהוא מחזיק. 

מה עוד כולל בתוכו הארנק הדיגיטלי?

הארנק הדיגיטלי כולל בתוכו את כל מה שרלוונטי לבעליו, וכיוון שהוא דיגיטלי הוא מאפשר לו לשמור את ההיסטוריה, מבלי שהעול לזכירת ביצוע הפעולות – יוטל על בעל הארנק, וזה עוד אחד מנפלאות הדיגיטל. למעשה, תוכנות הארנק מאפשרות לבעל הארנק לדעת מה סכום הכסף שנמצא ברשותו, יחד עם היסטוריית השימוש בארנק הדיגיטלי והיתרה הנוכחית שלו. כדי שכל אחד יוכל לנהל מסחר בקריפטו ולהרוויח ממנו, כל אחד יכול להחזיק ארנק דיגיטלי משלו, וכך לכל אחד יש יכולת לנהל את הכסף שלו באופן עצמאי, ללא גורמים מתווכים.

אילו מטבעות יכול להכיל הארנק הדיגיטלי

למעשה, הארנק הדיגיטלי מכיל בתוכו את כל סוגי המטבעות הדיגיטליים. אמנם, בעולם ניתן למצוא אלפי סוגים של מטבעות דיגיטליים, אך לא כולם הם באמת רווחיים ומשתלמים. כדי שגם אתם תקבלו מושג או שניים על מטבעות קרפיטו, קבלו את המטבעות הדיגיטליים הכי נפוצים נכון לשנת 2023:

ביטקוין – המטבע הכי נפוץ בעולם המטבעות הדיגיטלי, אשר אף אוחז ב40% מנתח השוק של המטבעות הדיגיטליים. ביטקוין חווה מורדות ועליות, אך הוא עדיין נחשב למטבע יציב במיוחד בעולמות הקרפיטו ולכן הוא אחד המטבעות המומלצים להשקעה, במיוחד למשקיע המתחיל.

ריפל – גם הריפל הוא מטבע קריפטו וותיק יחסית לעומת שאר המטבעות הדיגיטליים, והמטרה שלו היא לאפשר התייעלות פיננסית שמשלבת בתוכה את חדשנות הדיגיטל ורותמת את הפלטפורמה דיגיטלית לטובת ההצלחה והרווח במסחר הכללי. בנוסף, הריפל הוא אחד מהמטבעות הבודדים שתואם את תו תקן ISO 20022, וזו עוד סיבה שניתן לסמוך עליו בתור מטבע דיגיטלי איכותי ויציב.

‍איתריום – איתריום הוא אחד מן המטבעות הדיגיטליים המתקדמים, אשר מבוסס על טכנולוגיה חדשנית ולוהטת. המטבע עבר כמה שינויים, כאשר לאחרונה הוא קיבל שדרוג משמעותי שהופך אותו למטבע שימושי ומומלץ מתמיד.

פוליגון – הפוליגון הוא מטבע חדש יחסית, אשר הולך וצובר תאוצה באופן מהיר למדי, דבר שמצביע על מגמה חיובית במטבע הפוליגון והופך אותו ככזה ששווה השקעה.

היתרונות של ארנק דיגטלי

ארנק דיגיטלי מכיל בתוכו יתרונות רבים ומגוונים, אשר הופכים את הבעלים שלו, לכזה שיכול לצבור הון דיגיטלי בצורה נכונה וממוסדת. כיוון שהארנק הדיגיטלי הוא משמעותי למסחר הקריפטו, ההמלצה היא לפתוח ארנק דיגיטלי בשלב בראשוני ביותר במסחר בקריפטו, וגם עבור מי אשר נמצא רק בשלבי ההתחלה, כיוון שהשימוש בארנק הדיגיטלי יכול לתרום גם הוא לכל תהליך הלמידה בפועל של המסחר בקרפיטו.

הנוחות שהארנק הדיגיטלי מציע

הכיף הגדול בארנק דיגיטלי, הוא שניתן להשתמש בו בכל רגע ובכל מקום בו תרצו, בתנאי שיש לכם אינטרנט כמובן שמאשר את התקשורת המקוונת. בנוסף, הארנק הדיגיטלי מאפשר ביצוע רחב של מגוון פעולות בעזרת לחיצות כפתור מעטות, וממשק נוח וחדשני שמאפשר לבעל הארנק הדיגיטלי לבצע פעולות באופן עצמאי וללא תיווך או עזרה של גורם נוסף אשר יגבה ממנו עמלות יקרות. 

עוד בונוס של הארנק הדיגיטלי

מכירים את זה שמישהו הפקיד צ'ק שלכם ואתם לא זוכרים מי הוא ועבור מה נעשתה ההפקדה? או לחילופין ששילמתם למישהו מזומן ואתם שוכחים מכך רגע לאחר מכן? בארנק הדיגיטלי זה לא יכול לקרות, כי לכל אורך השימוש בארנק הדיגיטלי, אתם מקבלים מידע מפורט ועדכני על כל היסטורית השימוש והפעילות שלכם, וכך לא נדרש מכם לזכור מאומה, כי אם להיכנס להיסטוריה השימוש, ולקבל מידע על כל הפעילות שלכם בעבר הקרוב והרחוק.

ארנק דיגיטלי מאפשר לכם לקפוץ למים ולסחור בקרפיטו

אם אתם מוצאים את עצמכם מתלבטים, לא בטוחים ותוהים האם להתחיל במסחר בעולם המבטיח של המטבעות הדיגיטליים, ההמלצה היא פשוט לפתוח ארנק דיגיטלי ולהתחיל להשתמש בו. בדרך כלל, ובמיוחד בהתחלה – ניתן להשיג ארנקים דיגיטליים ללא עלות, או כאלה אשר כוללות עמלות פעולה נמוכות במיוחד, וכך ניתן להתחיל בניסוי עצמי במסחר בקריפטו, מבלי לסכן סכומים משמעותיים אשר עלולים להיאבד עקב חוזר ידע עם עולם המטבעות הדיגיטליים. חשוב לדעת כי בשימוש ההתחלתי של הארנק הדיגיטלי, ההמלצה היא להשתמש עם מעט מטבעות ולא עם הרבה, כדי למנוע סיכון מיותר שיכול להיגרם בעקבות חוסר ידע עם עולם הקריפטו.

לסיכום

ארנק דיגיטלי הוא ארנק אשר כולל בתוכו מטבעות דיגיטליים, והוא טומן בתוכו יתרונות רבים, כמו: נוחות שימוש, יכולת למסחר בעולם הקריפטו, יכולת לביצוע פעולות בעולם המטבעות הדיגיטליים, היסטורית שימוש שמאפשרת תמונה מלאה על כל מערך הקריפטו, ויתרונות נוספים אשר הופכות את הארנק הדיגיטלי לכמעט חובה.

אהבת? מוזמן לשתף.

אנחנו מזמינים אותך להצטרף אלינו
ולהתחיל לקחת חלק בעולם החדש!

יש לנו פודקאסט חדש!

מוזמנים להכנס לעמוד הפודקאסט החדש שלנו או להאזין לפרקים החדשים בכל אחת מהפלטפורמות

הרשם כאן וקבל את הסקירות השבועיות, תוכן וערך על בסיס יום-יומי ישירות לתיבת המייל שלך!

דילוג לתוכן