איור של ארנק ומטבעות דיגיטליים

ארנק טראסט (Trust Wallet) – המדריך המלא למתחילים

עולם הארנקים הדיגיטליים כבר קיים תקופה, אך אין ספק שבשנים האחרונות הקונספט השתדרג והאפשרויות הרבות שהארנקים הדיגיטליים מציעים, זה משהו ששווה לכולנו להכיר. ארנק דיגיטלי מוביל, ארנק טראסט, זהו ארנק עם הרבה יתרונות שיקלו רבות על המשתמשים, ואם אתם כבר מכירים את התחום או שאתם חדשים בו, זאת ההזדמנות שלכם ללמוד קצת על אחת הפלטפורמה המצליחות בשוק.

ארנקים דיגיטליים

מדובר במקור במכשיר אלקטרוני אשר מאפשר לאנשים לבצע עסקאות מסחר מסוגים שונים באופן אלקטרוני. הארנקים הללו יכולים לבוא בצורות שונות, ותשמעו אצל קריפטו מאסטר על הדרך המובילה שמשנה את מגרש המטבעות הדיגיטליים. מלבד רכישות מקוונות במחשב, אפליקציות של ארנקים דיגיטליים זה הדבר הבולט היום בשוק, אשר מאפשרים מסחר רחב אפשרויות, עם תמיכה ונוחות שלא הכרתם.

שלושת החלקים העיקריים

בארנק דיגיטלי ישנם שלושה חלקים עיקריים חשובים, החלק הראשון זו המערכת עצמה, החלק השני זה התוכנה הפועלת והחלק השלישי זה המכשיר עצמו. בעת ביצוע תשלום, הספק גובה את הסכום של העסקה הסופי מהלקוח, ולאחר מכן, הסכום מועבר אל המוכר. תשלומים בעזרת ארנק דיגיטלי מתבצעים בדרכים רבות, כשבב על מכשיר טלפון, בסריקה של ברקוד, וכאפליקציה ייעודית לתשלום, ושם העולם כבר מתרחב.

ארנק טראסט

מתוך ארנקים דיגיטליים רבים, תוכלו למצוא לא מעט כאלו שמנסים להביא משהו חדש לשולחן, שישנה את פני הדברים לטובה עבור המשתמשים. כך ארנק טראסט מנסה לעשות זאת, מדובר בארנק בקוד פתוח לטלפונים חכמים, אשר תומך במעל מאה ושישים מטבעות דיגיטליים שונים. דרך הארנק הזה, ניתן לרכוש מטבעות על ידי שימוש בדולרים וניתן גם לסחור בזירות מסחר המחוברות לממש של הארנק.

פיתוח הארנק הדיגיטלי

את הארנק פיתחו באלפיים ושבע עשרה, והוא נרכש על ידי זירת מסחר שנה לאחר מכן. המפתח ויקטור, פיתח את הארנק הזה מכיוון שלא היו בחנויות של האפליקציות ארנקים דיגיטליים עם קוד פתוח טובים לשימוש עם אתרים ומטבעות. מהיתרונות הבולטים של ארנק טראסט, תמצאו שהמפתחות הפרטיים נשמרים על המכשיר עצמו של המשתמש, ולא על השרתים של החברה, מה שטוב מאוד לאבטחה הפרטית של כל משתמש.

מה משך את העניין

הפשטות הרבה והפונקציונליות שיש בארנק, אלו הם הדברים שיצרו את העניין הרב בו, בזמן קצר מאוד הארנק הזה משך אליו אלפי משתמשים. בסופו של דבר זהו גם החזון של פרויקט הקריפטו הזה, להפוך את הקנייה של המטבעות  הקריפטוגרפים בכרטיס אשראי או על ידי חשבון בנק, לעניין פשוט ונגיד ככל הניתן, זאת בכדי להביא לכך שהשימוש בארנק יגיע להיות שימוש המוני ורחב.

הפקדה לפרק זמן

דרך ארנק טראסט, תמצאו שיש באפשרותכם לבצע מה שנקרא סטייקינג למטבעות אשר הנתמכים במערכת, ובכך להרוויח תשואה משמעותית. בעצם המשמעות של הדבר, זה שאתם תפקידו מטבעות לפרק זמן מסוים בכדי לתמוך באבטחה של שרשרת הבלוקים של המטבע, ובתמורה לכך תקבלו אחוזים.

דפדפן עבור אפליקציות מבוזרות

מתאפשר לכם באמצעות ארנק טראסט, לגלוש בדפדפן אשר מותאם לאפליקציות מבוזרות הבנויות על רשת אתרים. צוות המערכת של הארנק בודק עבורכם את האפליקציות המבוזרות לפני שהוא מאפשר את החיבור שלהן לפלטפורמה של הארנק, ובכך אתם יכולים להיות בטוחים באפשרויות הניתנות לכן.

תשלומי עמלות

בכדי להשתמש בארנק טראסט, אין צורך לשם עמלות, התשלום היחידי שכן תצטרכו לשלם זוהי עמלה על העברות שונות או על רכישה של מטבעות דרך האפליקציה של הארנק. שימו לב, שהרכישות דרך האפליקציה עצמה לא מומלצות בגלל העמלות הגבוהות. בעקרון, הארנק מחבר אתכם לצד נוסף וגובה מכם עמלה נוספת על התיווך, בנוסף לכך, שער הרכישה גבוה יורת. לכן, עדיף את הרכישות לבצע ישירות.

על החסרונות

אין הרבה חסרונות לארנק טראסט, אך חשוב לדעת אותם בשביל להבין בדיוק במה מדובר. החסרונות מסתכמים בעיקר בכך שאין את האפשרות נכון לכרגע לבצע אימות בשני שלבים שמהווה עניין משמעותי באבטחת הנתונים, והחיסרון הנוסף זה שיש גיוון וכמות גדולה של אפשרויות, מה שעלול להיות כבד עבור משתמשים חדשים בתחום.

על היתרונות

לארנק טראסט תמצאו יתרונות רבים, קודם כל העובדה שהוא בנוי בקוד פתוח, מה שהופך את חווית השימוש להרבה יותר נוחה ומאפשרת. בנוסף לכך, יש סוגים רבים של מטבעות ואפליקציות מבוזרות שיש עבורם תמיכה, ישנם עדכונים שוטפים ופיתוחים רבים לאפליקציה, ישנה אפשרות לשימוש דרכו באפליקציות מבוזרות  וניתן לעשות דרכו סטייקינג לחלק מהמטבעות הרבים שמתאפשרים בו.

פלטפורמה מאובטחת

בעולם הווירטואלי של ימינו, מה שהכי חשוב לאנשים כזה מגיע לכסף והפרטים שלהם, זה כמובן בטיחות, והדבר הבסיסי שארנק טראסט נותן, זו פלטפורמה מאובטחת. תכונת האבטחה בארנק טראסט, מאפשרת הרי הצפנה של מפתחות פרטיים, מה שהופך את הפלטפורמה ליותר בטוחה מהרוב. המפתח הפרטי מאפשר שליטה בארנק, ובתהליכים האלו מתאפשר אחסון נכסי הצפנה בצורה בטוחה.

שכבת אבטח נוספת

ישנה אפשרות להוסיף שכבת אבטחה נוספת לארנק טראסט, זאת על ידי הגדרת קוד או על ידי סריקת תביעת אצבע, מדובר בפונקציית הגדרה פשוטה למדי המובנת בתוך האפליקציה עצמה ומאפשרת הגברת אבטחה לאלו שרוצים בכך.

תפעול פשוט ונוח

מתאפשר תפעול פשוט ונוח באפליקציה של ארנק טראסט, האפליקציה מותאמת היטב למשתמשי אייפון ואנדרואיד, ומכילה תכונות ידידותיות למשתמש. בנוסף, מתאפשרת רכישה של מטבעות קריפטוגרפים בצורה מאוד פשוטה ומהירה, תוך דקות ספורות וללא מתן פרטים אישיים, מה שנוסף לנוחות, גם מאפשר שמירה על הפרטיות של הרוכש.

התקנה ושימוש בארנק טראסט

תוכלו להוריד את הארנק למכשיר שלכם בחנות האפליקציות, גם עבור אייפונים וגם עבור אנדרואידים. תצטרכו כמובן לאשר את תנאי השימוש, ולזכור היטב את מילות הגיבוי שלכם, בכדי שתישמר לכם הגישה לארנק במקרי חירום.

לסיכום

ארנק טראסט הוא אחד מהרבה ארנקים דיגיטליים, אך הוא בהחלט ממשיך וצובר מעמד של ארנק אמין ומתקדם למדי. שווה לכם להתנסות בחוויית המשתמש הנוחה, באופציות הרבות שניתנות לכם ויכולת שלכם להתחיל ולהכיר את העולם הזה, נקודת פתיחה טובה צריכה להתחיל מארנק דיגיטלי כמו ארנק טראסט שמאפשר לכם הרבה ובצורה נוחה, מבלי יותר מידי סיבוכים בדרך.

אהבת? מוזמן לשתף.

אנחנו מזמינים אותך להצטרף אלינו
ולהתחיל לקחת חלק בעולם החדש!

יש לנו פודקאסט חדש!

מוזמנים להכנס לעמוד הפודקאסט החדש שלנו או להאזין לפרקים החדשים בכל אחת מהפלטפורמות

הרשם כאן וקבל את הסקירות השבועיות, תוכן וערך על בסיס יום-יומי ישירות לתיבת המייל שלך!

דילוג לתוכן