יש אוחזת בפלאפון

ארנק אדג׳ (Edge) – המדריך המלא לארנק

אם עדיין לא שמעתם על כך, הגיעה השעה, ארנקים דיגיטליים זה הדבר הכי חם בימים אלו וזה מה שגם אתם תרצו כשתשמעו על כל היתרונות שמגיעים עם כך. ארנק אדג׳ זהו ארנק נהדר אשר מתמקד בעיקר בחוויית משתמשת פשוטה ונוחה למדי גם עבור אנשים שרק מתחילים להיכנס לעולם הזה. עם השנים הארנק התרחב, הפלטפורמה השתפרה, ומהר מאוד תגלו שזה ארנק דיגיטלי משתלם למדי ששווה לכם להכיר.

על ארנקים דיגיטליים

ארנק דיגיטלי הוא מכשיר אלקטרוני אשר מאפשר לאדם לבצע עסקאות מסחר שונות אלקטרוניות. הארנק הזה יכול לכלול רכישה של פריטים בצורה מקוונת על ידי מחשבי או טלפונים חכמים. עם השנים הארנקים הדיגיטליים הפכו לא לעסקאות כספיות בסיסיות, אלא גם עבור אימות אישורים של בעל הכרטיס. הארנק הדיגיטלי יכול לאמת את הגיל של שהרוכש בחנות משקאות לדוגמא ועוד הרבה פרטים שמשנים את המשחק.

שלושת חלקיו

לארנק הדיגיטלי יש בעצם שלושה חלקים עיקריים, המערכת עצמה שהיא התשתית האלקטרונית, היישום שזאת התוכנה הפועלת והמכשיר. בשלב שעושים את התשלום, הספק גובה את סכום העסקה הסופי מהלקוח ולאחר מכן מעביר את הסכום אל המוכר. תשלומים בעזרת ארנק דיגיטלי מתבצעים דרך כל מיני טכנולוגיות שונות, כמו שבב על גבי מכשיר הטלפון, סריקות ברקודים או אפליקציות ייעודיות לתשלום.

ארנק אדג׳

הארנק הזזה התחיל את דרכו כארנק ביטקוין בשם אחר, בהמשך בחרה החברה להרחיב לעולם אבטחת המידע. וכך פותחה הפלטפורמה, אשר נוקטת בגישה ייחודית למדי בהקשר לאבטחת כספים ושמירה על המידע הפרטי. מבלי שתצטרכו להיעזר בצד שלישי לתמיכה, הם כבר דואגים שכל המידע יוחזק ויאובטח בשרתי החברה. בנוסף, ישנה שכבת אבטחה נוחה מאוד עבור המשתמשים, בעלת שני שלבי אימות שמרימים את רמת האבטחה.

שווה לכם ושווה למשקיעים

אחד הדברים העיקריים שתמצאו בארנק אדג׳, זה ערכת פיתוח פשוטה, המאפשרת החזקה של מגוון מטבעות שונים מלבד ביטקוין. בנוסף, יצרו המפתחים שיתוף פעולה בכדי לאפשר המרה מידית בין המטבעות השונים בתוך האפליקציה. מדובר בפלטפורמה פורצת דרך, שתראו כבר אצל קריפטו מאסטר, שאין ספק שמדובר בפוטנציאל השקעה מעולה מלבד הנוחות הרבה עבור המשתמשים.

חברת סליקה

מפתחי הארנק גם חברו לחברת סליקת האשראי סימפלקס, בשביל לאפשר את רכישת המטבעות דרך האפליקציה עצמה. אך שימו לב שישנה עמלה גבוהה למדי עבור ישראלים, ולא בהכרח זו תהיה רכישה כלכלית לעומת אפשרויות אחרות. עם זאת, החברה שומרת על המידע האישי של הלקוחות שלה במקרה שיבצעו רכישה שכזאת.

ייחודיות הפלטפורמה

הייחודיות נמצאת בכך שהמשתמשים לא חייבים לגבות את המפתח הפרטי בכניסתם הראשונה, הם פשוט מזינים  שם משתמש וסיסמא. בכל זאת שימו לב שמומלץ לגבות את המפתח הפרטי בעיקר עבור משתמשים מתחילים, זאת נקודת התחלה נכונה ובטוחה. המפתחות הפרטיים הם בעצם ביטקוין או מטבעות, מכיוון שהמפתח הפרטי זאת הוכחת בעלות שלכם על המטבעות.

הצפנה ושיחזור

הארנק הזה יוצר גשר למתחילים בתחום, בכך שהוא מייצר הצפנה של שם המשתמש והסיסמא שלכם, ובכך מאפשר לכם לשחזר אותם בעת הצורך. אך זה אומר שללא גיבוי, אתם מסתמכים על כך שהארנק אדג׳ יישאר איתכם לתמיד בכדי שתמיד תוכלו לשחזר. לכן חשוב למתחילים להכין תוכנית למצב קיצוני בו לא תהיה לכם גישה מסיבה כלשהי, ולכן הגיבוי זה מעשה חכם ונכון עבורכם למרות מה שארנק אדג׳ מספק.

יתרונות וחסרונות לארנק אדג׳

ארנק אדג׳ מתוך ארנקים דיגיטליים רבים, מביא משהו אחר, מדובר בארנק בעל קוד פתוח המייצר חווית משתמש משופרת ונוחה מתמיד, בעיקר עבור אלו שחדשים לעולם המטבעות הדיגיטליים. בין היתרונות של הפלטפורמה תמצאו שהארנק ידידותי למתחילים, ישנה תמיכה מצוינת, אבטחה מרבית, עדכונים שוטפים, מגוון מטבעות ועוד המון. מבחינת חסרונות אין הרבה, אך חשוב לדעת על העמלות הגבוהות ועל כך שאין תמיכה למחשב.

תכונה מובילה

בסופו של דבר אין ספק שהיתרונות עולים על החסרונות, והינה אחת מהתכונות הבולטות שמביאות את ארנק האדג׳ להיות דבר מעולה כל כך. מלבד נוחות השימוש, ההתקנה הקלה, חשוב לדעת שכל הנתונים מוצפים בצד הלקוח, הכוונה היא שהם מוצפים בטלפון של המשתמש לפני שהם נשלחים לשרתים. הדבר מאפשר שהחברה לא תוכל לגשת למידע בחשבון של המשתמש.

העברת תשלומים

ארנק אדג׳ נותן למשתמשים שליטה מלאה על סכומי הכסף שהם רוצים לשלם בעמלות העסקה של מטבעות הביטקוין. העלמה המומלצת משתנה מתקופה לתקופה, והיא מבוססת על העמלה המומלצת ברחבי רשת האינטרנט ועם מחסה על כמות הביטקוין שהמשתמש מעוניין לשלוח. בדרך כלל העמלה הסטנדרטית היא בכדי לאשר עסקה של בין שניים לחמישה בלוקים, משתמשים יכולים לשנות את העמלה לגבוהה או נמוכה יותר באופן הזה.

מה תוכלו לעשות באפליקציה

ארנקים דיגיטליים מאפשרים כל מיני דברים לעשות באפליקציות שלהם, כך גם יש כמה אפשרויות שתוכלו לבצע באפליקציה של ארנק אדג׳, בעיקרן:

  • רכישה של מטבעות קריפטו נוספים – תוכלו לרכוש מטבעות דיגיטליים ישירות מהאפליקציה עצמה בעזרת כרטיס האשראי שלכם או העברה בנקאית בלי בעיה.
  • החלפת מטבעות קריפטו – ישנה אפשרות דרך האפליקציה לבצע המרה, ולהחליף את המטבעות הדיגיטליים בשלכם בין הסוגים השונים שיש לכם דרך השירותים שניתנים בפלטפורמה.
  • שליחה של מטבעות קריפטו – האפליקציה של ארנק אדג׳ מאפשרת לכם לרכוש כרטיסי מתנה לאתרים אינטרנטיים אהודים כמו אמזון לדוגמא ורשתות קמעוניות שונות ואהובות באמצעות הפלטפורמה איתה הארנק עובד.
  • יצירת ריביות על מטבעות הקריפטו שלכם – הארנק אדג׳ הדיגיטלי שלכם, מאפשר ללקוחות שלו להרוויח ריבית על נכסי הצפנה באמצעות שותפות עם פלטפורמה להלוואות מגובות מטבע דיגיטלי.

התקנה ושימוש

ניתן להוריד את האפליקציה דרך החנות שלכם בטלפון או האתר להורדת אפליקציות, יש לכם אפשרות להורדה גם לאייפונים וגם לאנדרואידים.

לסיכום

יש כמובן המון ארנקים דיגיטליים, אך תמיד יהיו כאלו פורצי דרך, אשר מביאים משבו חדש למגרש ומגמישים את היכולת שימוש שלנו באפליקציה ובמרחב הזה בכלל. זאת ההזדמנות שלכם להתנסות בעולם המטבעות הדיגיטליים בצורה בטוחה ונוחה יותר מאי פעם.

אהבת? מוזמן לשתף.

אנחנו מזמינים אותך להצטרף אלינו
ולהתחיל לקחת חלק בעולם החדש!

יש לנו פודקאסט חדש!

מוזמנים להכנס לעמוד הפודקאסט החדש שלנו או להאזין לפרקים החדשים בכל אחת מהפלטפורמות

הרשם כאן וקבל את הסקירות השבועיות, תוכן וערך על בסיס יום-יומי ישירות לתיבת המייל שלך!

דילוג לתוכן